söndag 7 juni 2009

Trött...

Ja det är jag... Blir en liten lur nu efter middagen. Mamma hade gjort bakad potatis och räkröra, mycket smarrigt.

Gårkvällen blev mycket trevlig. Var hemma hos en vänninna, Linda. Vi var en massa tjejer där som firade nationaldagen. Linda hade smyckat med flaggor överallt, jättefint! God mat, laxcheesecake, nypotatis, sparris och massa grönsaker. Blev en riktig tjejkväll med hårfixande, sminkande och dansande i vardagsrummet:-) Blev en tur till skeppsbron. Gick först till den där båten som alla pratar om här. Prins Bernard eller vad den heter Lååång kö och massa studenter. Nä det hoppade vi.

Nu kan jag kryssa av två av min secret lista. Mobil och chanel örhänge, bra va?:-) Beställningen gick bra haha. Undrar när mercan kommer bara, kanske imorgon vem vet?

Saknar min älskling mycket idag... Skulle ju eg åkt hem på ons men så blir det inte! Saknaden är stor men vi ses om 2 och en halv vecka.. Då blir det mycket trevligt att ses efter nära 6 v ifrån varann...

Nä det blev ett kort inlägg, är så trött så trött ska vila nu så får vi höras imorgon istället. Synd förresten med fotbollen igår och tennisen idag, men men!

Ta hand om er denna gråa söndag.

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!