onsdag 3 juni 2009

Nattsudd.....

Det är nu på natten som jag får mina ideer. Jag har blivit ett nattdjur här i Sverige. Jag har ändrat min dygnsrytm. Men jag vill inte sova länge om dagarna, då vill jag också vara vaken. Det pågår så mycket i mitt huvud förtillfället. Jag har blivit till den katt jag faktiskt är och är vaken om nätterna och sover om dagarna, fast jag sover inte. Jag är bara i lite vila.

Tassade ut på balkongen och kände den kalla vinden mot min kropp.. Jag tassade tillbaka till sängen i ett sovande hus. Jag tänker så mycket nu och vill hitta mig själv och finna ro... finna ro i mig själv, inte hos någon annan eller bevisa något för någon annan.

Jag funderar på att göra en tatuering med en katt och en sak som jag alltid har velat ha skrivet, fast på latin... Får se hur det blir med det. Först måste det komma in lite cash cash cash.....

Kl är nu kvart i tre och jag ska försöka sova.

Så säger jag natti igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!