torsdag 11 juni 2009

Smärtor!!!

Fy fan vilken natt jag har haft. Jag har sovit typ 4 timmar, är helt slut nu. Efter 2 alvedon kl elva gick jag och lade mig. Kunde inte sova. Kollade lite på datorn. Efter ett tag började helvetet. Smärtor i hela magen, i armar, i ben, överallt!! Jag låg och vred mig av smärta. Visste inte var jag skulle ta vägen. Gick upp och gick. Satte mig. Ingenting fungerade. Jag var livrädd och undrar vad det var. Vad kan det vara?? Trodde jag hade blivit matförgiftad eller något.... Somnade till slut vid 5.. Vaknade 9, smärtor borta. Tack! Men trött är jag... Hoppas inte det kommer tillbaka... Vad är det med mig???

Fast jag är helt slut med hals o lite sömn så ska jag bege mig in till stan för fika/lunch. Det orkar jag med en stund sen får det bli hem och vila, vila.. Mamma kör mig in, hon är så snäll!

Vi hörs senare vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!