fredag 5 juni 2009

The secret - Här kommer önskelistan!

THE SECRET

Nu kör vi. Detta inlägg kommera att handla endast om The secret. Nu kommer jag beställa de saker som jag önskar till universum. Alla går till universum MEN om jag hade tex haft en trevlig födelsedag eller en julafton att se fram emot inom snar framtid så hade min gernerösa kille säkert hjälpt universum på traven. Det är ju inte så att det trillar ner från universum utan det kommer från allt runt omkring oss för det är ju det som är universum! Vi myror här på jorden och våra krafter och energier till universum:-) Det man måste tänka på ÄR det att önskar man sig en speciell bil tex så måste man tänka och visualisera sina händer på ratten. Önskar man sig ett jobb så ska man tänka att man redan är där, hur kommer ens arbetskollegor att vara, hur är schemat? :-) Men nu är det jag som ska sända upp de önskningar jag har nu. Sen tillkommer det givetvis massor efterhand men nu tar vi det som önskas inom en SNAR framtid helt enkelt:-) Jag lägger det huller om buller, inte ngn speciell rangordning eller sånt tjafs. Men det är klart, givetvis är den allra allra översta den viktigaste!!


Min och mina nära och käras lycka och hälsa


Min man för evigt..... Vilket innebär prinsessdrömmen:-)


Det jobbet jag har sökt


Vår lägenhet på Palmen, marinan eller JBR


Pengar, massor


En ny mobiltelefon




Cartiers "kärleksarmband"




Chanels örhänge




Djur, katt (allergifri) Hund ( chihuaha el schäfer)




Nya glasögon




Safarisemster i Kenya komb med Zanzibar




Träningskort




En ny garderob inkluderat med kläder och skor


Mercedes cab




Vissa av dessa saker är mycket materialiska det vet jag väl. Det finns andra önskemål jag har som är fred på jorden, ingen svält, ingen terror, ingen djurplågeri, det kan gå på i dagar om man ska rabbla upp allt hemskt i vår värld. Detta är alltså endast det materiella och lite lite annat som är oerhört viktigt som hälsa och lycka för alla jag känner.


Nu skickar jag upp det i universum och ska leva efter det. VISUALISERA

Varje gång något av det här på listan blir uppfyllelese så kommer jag stryka över det, alltså givetvis bara det som inte har med hälsa och lycka för det där man ju dessvärre aldrig vara så säker på utan bara be om...


Avslutar med ett latinskt...:-)

Nos nihil efficere non possumus "För oss är ingenting omöjligt"
Natti natti mina änglar!














































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!