måndag 22 juni 2009

Sjuka drömmar.

Morron.

Jag har drömt de sjukaste drömmarna i natt. Vill knappt ens publicera de här för så tråkiga var dem. Det handlade iaf om när jag kom tillbaka och J hämtade mig. Allt gick bra i början men sen skulle han spela dataspel!!!! så han hade inte tid att umgås med mig, kan ni tänka er! Sen till råga på allt så hade han bokat en resa till Magalluf med polare från Dubai och de skulle åka en vecka senare och vara borta i två veckor. Jag var så arg så arg i drömmen och skrek, kanske gjorde jag det i verkligheten med. Pratar ju och skriker i sömnen. Ja den drömmen hoppas vi ju inte blir sann. Det hade ju varit vidrigt!

Ser ni den här foundation till vänster. Den är hur bra som helst. Den innehåller oxå spf 15, vilket är bra när man bor i solen. Den är slut hos mig så därför måste jag köpa en ny. Tyvärr har jag inga pengar. Så allting som handlas sker på lånade pengar men så får det vara ett tag till jag får ett jobb!! Vilket kommer bli mycket snart, känner jag på mig:-) Därför vill man kanske inte spendera så mycket men just det här är ju ett måste. Sen är min fuktkräm från Kiehls slut också, typiskt. Allt bara tar slut samtidigt. Men Kiehls har jag då aldrig sett i Sverige så ska köpa på flygplatsen i Paris.

Så ska snart alltså ta cykeln in till stora staden hihi. Innan dess ska jag duscha, tvätta håret, göra mig i ordning och göra smoothies till oss och kaffe såklart.

Sarah, min kusin ringde igår och frågade om vi skulle ses så vi ska mötas upp vid triangeln. Ni som inte känner till Malmö så är det en stadsdel vi kallar så i stan och varför den kallas så har jag ingen aning om:-) Hon ska ta med den lille, söte och så ska vi spatsera runt på stan och shoppa lite. Sen blir det såklart fika! Låter väl mysigt va:-)

Senare ikväll är det Gränden som gäller. De har nog världens goaste mat, eller typ:-)

Ok people ha en bra dag så hörs vi senare.

PUSS

2 kommentarer:

  1. Kiehls har två butiker Stockholm en på NK och en på Jacobsbergsgatan(tror den heter)
    Lycka till på intervjun!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Kanon,tack för tipset. Du har ju koll på stockholm:-)
    Tack för det, glöm nu inte att hålla tummarna hårt. Får ta en fika när jag kommer tillbaks. Vill ju se ert slott for real. Har sett bilderna och det ser lovely ut!
    Kram kram

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!