tisdag 2 juni 2009

00.10

Det är klockan nu och jag ligger i sängen. Det är tyst, tyst förutom mammas hostningar. Hon är sjuk. Stackaren, hon ska till läkaren imorgon. Hoppas hon inte smittar mig... Jag vill inte bli sjuk nu..


Jag ska kolla på söndagsparty på datorn nu, missade det igår. Har börjat få mycket sena tider nu. Vet inte vad det är med mig. Kan helt enkelt inte sova.. Dessutom måste jag hela tiden ha datorn på när jag ska somna. Vill ha ljud omkring mig hela tiden. Vill inte ha tystnaden, klarar det inte! Ok såhär är det. Har haft en dålig dag idag. Det har man ibland. Det har varit svarta moln på himlen för mig fast att solen har lyst. Så kan det vara ibland. Solen har dock lyst igenom när jag har pratat med dem människorna som står mig nära. För visst är det så att vänner och familj är det viktigaste som finns. Jag har turen att ha underbara sådana runtomkring mig! Imorgon eller det är ju faktiskt idag är det en ny dag med nya möjligheter.


Airfrance.. Planet är försvunnet. Behöver jag säga mer. Det är hemskt. Det känns som allt det man själv bara tänker på och oroar sig försvinner ganska fort. Jag flyger med samma flygbolag. Som sagt vill inte ens prata om det. Sänder tankar till alla själarna som var ombord...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!