måndag 22 juni 2009

Listan...

Hittade denna lista och är lite uttråkad so here we go





1. Hur gammal är du om fem år? 36 år... Lika gammal som min mamma var när hon fick mig...



2. Vem var den senaste du träffade? Mamma



3. Hur lång är du? 179 cm lång och stolt;-)



4. Vilken var den senaste film du sett? När Harry mötte Sally



5. Husdjur? Nä pga allergick pojkvän fast bara mot katter. Älskar dock katter och har alltid haft det så hoppas iaf på en liten chihuaha snart, är lite som en katt...



6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det blir bra, ses där. Dit ska jag väl hitta annars ringer jag kram. Till Marie



7. Föredrar du att få brev eller mail?Brev får man det fortfarande, hade väl varit skoj men mail är ju kul och de kommer ju lite oftare:-)



8. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda



9. När såg du senast din mamma? För en sekund sen...



10. Vilken ögonfärg har du? Gröna.



11. När vaknade du idag? Kl halv elva... skönt att sova ut hihi



12. Har du någon gång hittat en katt? Ja det har jag. Han fick mat, vatten och gos av mig varje dag och jag saknar honom enormt pga relocation:-(



13. Vilken är din favoritplats? Dubai, Förenade arabemiratet men ROM är oxå en stor favorit...



14. Vilken plats föredrar du minst? Phuket, Thailand



15. Var tror du att du befinner dig om tio år? I mitt drömhus av sten. Med min underbare man och 3 vackra barn.



16. Vad skrämde dig som barn? Fulla människor.



17. Vem fick dig att skratta senast? Joakim på skypen



18. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej! Har massor nere i källaren hos mamma:-)



19. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar



20. Sover du med eller utan kläder på dig? pyjamas ibland, neglige ibland, naken ibland ;-)



21. Hur många kuddar har du i sängen? Mååånnnggga



22. Hur många landskap har du bott i? 2 i Sverige



23. Har du någon gång spytt på fyllan? Har kanske hänt någon gång...



24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota med vackra sandaler. Strumpor hatar jag.



25. Är du social? Det är jag!



26. Vilken är din favoritglass? Italiensk glass, pistacchio, chioccolate, nocciola!



27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara mycket, resa mycket



28. Tycker du om att mysa? Jag älskar att mysa, gör det varje dag med vardagsmys;-)



29. Känner du någon med samma födelsedag som din?



30. Vill du ha barn/fler barn? Ja jag vill gärna ha barn



31. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, danska, norska, liiiite spanska



32. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, på Cypern och fick syrgas i ambulansen... Det var sådär...



33. Föredrar du havet eller en pool? Havet



34. Vad spenderar du helst pengar på? Produkter......



35. Äger du dyra smycken? Ja tror det... Har fått av min älskade pojkvän det mesta:-)



36. Har du någon gång testat narkotika? Ja...



37. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En sömntablett



38. Vem är den roligaste människan du känner? Joakim



39. Välj ett ärr på din kropp? På min haka. Ramlade nerför en trappa en mycket blöt nyårsafton. In till akuten och sy med min kompis Cattie som fick hänga på, säkert kul sådär en nyår, eller:-)



40. Vad har du för ringsignal? Det vet jag inte.. Något ring ring på samsungs inprogrammerade haha



41. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Vet inte, kanske. Ska kolla med mamma. Kan ju va kul att ha det en dag när man själv får!



42. Flirtar du mycket? Nä men vad är det, jag är ju i ett förhållande ju;-)



43. Vart togs din profilbild för din blogg? I öknen i Dubai



44. Kan du byta olja på bilen?



45. Har du fått fortkörningsböter? Nope



46. Vilken var den senaste bok du läste? Hollywood wifes



47. Läser du dagstidningen? Bläddrar igenom om det finns någon tillhands.



48. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej



49. Dansar du i bilen? Dansar? Nja sjunger mest:-)



50. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ



51. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett telefonnummer till en restaurang som jag skulle boka bord på.



52. När var du i kyrkan senast? På min farmors begravning:-(



53. Vilka personer utmanar du med dom här frågorna? Till er mina kära vänner som läser detta!





Tid att nanna vänner, hörs imorgon. SOV GOTT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!