söndag 21 juni 2009

Lovely sunday.

Gomorron söndag!


Vaknade på ett strålande humör. Har haft bra drömmar och sovit mycket gott.

Har ni också det? För er som jobbar, visst är det väl skönt att det faktiskt bara är söndag:-)


Igår var en väldigt väldigt slapp dag. Gjorde inte mycket men det behövs ibland! Kollade tv. Kollade Berg flyttar in till Kicki Danielsson. Kollade sommarkrysset med Gynning o Berg. Avslutade med en film. När Harry mötte Sally. Jag vet, den är så gammal MEN den är så bra! Den är så jävla bra. Sen var det sängen. Idag känner jag att jag har massa energi, härligt!


Ska snart resa mig upp ur sängen och ta en dusch. Sen göra frukost. Gott mörkt svenskt bröd med ost och gurka!


Dagens aktivitet är att köra till Skanör. Ska träffa min vän från Dubai där. Vi ska promenera på stranden och fika där. Tycker att Skanör är så himla mysigt... När jag en dag flyttar hem så hade jag gärna velat bo där. Nära till stranden och naturen och lugnt och skönt men ändå ganska nära till "stan".


Idag funderar jag på att laga mat till mamma. Det har ju inte varit så ofta jag gjort det och dessutom saknar jag att laga mat. Får ju passa på nu när jag har ett kök. Det blir nog risotto med parmesan och kyckling, vi får se:-)


Vad ska ni göra denna härliga söndag då?

Vet ni vad, jag tycker det är jätteroligt med kommentarer! Snälla ni som läser skriv en kommenar då och då:-) Berätta vad ni ska göra idag, jag vill veta!


Have a lovely sunday, tror säkert jag uppdaterar senare idag!

Puss o kram

1 kommentar:

  1. Ok vännen, nu ska du få veta hur spännande jag har det :Jag jobbar nämnligen hela dagen! Men jag känner som du, jag är på strålande humör och glädjer mig till en ny vecka! Så mycket som hänger på denna veckans div möte. Hoppas verkligen att det går bra för dig och din intervju ska hålla tummarna!

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!