tisdag 16 juni 2009

Fika o fix o trix!

Gokväll mina vänner!

Idag har det inte hänt så mycket bara haft en mycket slapp dag. Kan va skönt:-) Så då får jag skriva lite om gårdagen, lite mer action!

Gick upp tidigt och fixade en massa ärende. Har bilen nu när mamma är iväg så det är skönt... Sen stack jag hemom och fixade lite mer saker. Mycket fixande och trixande...

Tog bilen till min gamla gata Kilian zollsgatan och ställde bilden där. Ja jag är lite snål, vill inte betala för att parkera och där är det ju gratis. Gick genom slottsparken och där var så mysigt. Grönt, träd och vatten. Och hundratals ankor överallt med sina söta små ungar. Jag vill vara ta upp en sån liten och kramas med men hade man gjort det hade man väl blivit sönderbiten av mamman. Nä det kan man inte göra!

Träffade en tjej som bor i Dubai men som nu ju också är hemma och jobbar under sommaren. Det var så himla trevligt. Synd att hon inte är där när jag kommer tillbaks för vi har verkligen trevligt tillsammans. Jaja vi ses ju till hösten så då får vi ta igen:-)

Efter vår lunch, satt ute på lilla torg gick vi till espresso house och tog en latte. Vi var stelfrusna i detta vädret då ju vårt blod är uttunnat som jag berättat för er tidigare haha! Jag promenerade sen ner till västra hamnen och tog en fika på pappas jobb. Mys!

Har varit lite skönt att vara lite ensam de här dagarna men mamma kommer hem ikväll igen, ska hämta henne på stationen halv nio. Nu är det förresten bara 8 dagar tills jag åker hem igen, längtar lite nu och ser fram emot att träffa J.

Ha en skön afton så hörs vi snart! Hej hej

1 kommentar:

  1. heej gumman, här kommer lite svar på dina frågor ang midsommar:
    Sara & Andre står för maten så allt du ska köpa med dig är alkohol. Vi tänkte ta tåget dit och sen sista tåget hem(01.23), om vi pallar annars får det bli att vi sover där över natten! Men jag o Tobbe siktar mot tåget iaf, alltid skönt o vakna hemma!
    Jag jobbar ju på midsommar men tänkte att vi skulle ta ett tåg som går kl 16.28-vad tycks om det? Kraaam jess

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!