söndag 31 januari 2010

Vardag.

Då var det tillbaks till vardagen igen. Första dagen på veckan, jobb, inga besök, tvättmaskinen jobbar för fullt och snart middagslagning! Men om 4 dagar kommer helgen och då är det semester igen. Fast jag bott här i ett och ett halvt år så känns det som semester på helgerna, faktiskt.

Titta här vad mannen hade med sig hem igår... Jag har ALDRIG sett en större godis påse i hela mitt liv!!! Massor av dipsåser och sån här chokladpudding man bara rör i hop med mjölk, finns inte här och Män som hatar kvinnor filmen.Så då vet ni vad vi ska göra ikväll... Eller nänänä. Nu börjar hälsosamma veckan igen. Har varit lite dåligt med det den sista veckan tycker jag. I min fina nya svenska gröna desktop calender har jag nu skrivit in med FETA bokstäver. Träna, mån, ons och tor så det e så! Och middagen blir fetsnål thai kyckling wok med nudlar.

Härligt att ha J hemma igen, dock har jag än inte sett han så mycket då han är kvar på jobbet fortfarande så det blir mysigt ikväll att catcha upp efter en hel vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!