onsdag 13 januari 2010

Biorecension.

The Imaginarium of Doctor Parnassus är en fantastiskt saga om doktor Parnassus och hans extraordinära Imaginarium, hans resande teatershow där publiken får en oemotståndlig möjlighet att besöka sin fantasi genom en magisk spegel - för att sedan välja mellan himmel eller helvete. Parnassus är välsignad med gåvan att styra andra människors fantasi men bär på en mörk hemlighet. För länge sedan slöt han ett avtal med djävulen, och djävulen har nu kommit för att hämta sin delav avtalet – Parnassus 16-åriga dotter ...
Vi ser Heath Ledger i huvudrollen och även stjärnor som Johnny Depp, Colin Farrell och Jude Law är med i filmen
.




Nja den var väl sådär... VÄLDIGT speciell måste man säga.. Joakims uttalande efter filmen; Nästa gång är det JAG som väljer film, jaja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!