söndag 17 januari 2010

En sån där morgon....

Kommer ut till bilen, sätter mig i bilen. Bilen låter lite konstigt. Åker några hundra meter. Stannar. Går ut och kollar. Först baby sen jag. Det är PUNKA. Nä... Hoppar in i en taxi. Kör ut mot Sheikh Zayed och ser bara tjockt tjockt med bilar... Det står STILL. Jaha ja. Några olyckor? Nä ser inga- Kan helt enkelt inte förstå hur det kan vara helt stopp på en 7 filig motorväg. Kan bara inte fatta det. Varför liksom om där inte är några olyckor???? Efter nästan en timme i en taxi så är jag framme iaf. Mot ca 20 min som det tar i vanliga fall

Får höra om detta på jobbet. Jag har kopierat in en text från en engelsk tidning så texten är på engelska. Orkar inte översätta. Läs och HÄPNA!

A London woman on holiday in Dubai told police she had been raped but was then arrested for having illegal sex with her fiancé.
The 23-year-old was celebrating her engagement when she was allegedly attacked by a waiter in a lavatory.
But when she complained to the police she found herself being questioned about “illegal drinking” outside licensed premises and having sex outside marriage.


Fattar ni, ett par är här på semester från London. De är inte gifta. De är förlovade.Hon blir våldtagen av en servitör. HON blir sen arresterad för att ha olaglig sex med sin pojkvän för att de inte är gifta. De är alltså här på semester!!! Vad är det frågan om liksom?? Ibland undrar man........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!