onsdag 13 januari 2010

PH Maraton.

Så då har man sett ett 3 timmars marathon av Paradise Hotell. Vi följer ju det slaviskt såklart eftersom Greta är med. Hon är kvar förresten.Vem vet hon kanske tar hem allt! Lets hope so! Eftersom inte vi kan se det på tv så måste vi vänta ända tills idag, ons, då de lägger ut allt på nätet. Men det är lite kul att se allt på en gång!

Sorry att jag inte har lagt in så mycket bilder på sista tiden. Jag har inte orkat. Det är faktiskt den enda orsaken... Tar sån tid... Får bli lite till helgen då man har lite mer tid. Som det ser ut på vardagar så är det ju mest jobb, träning, matlagning och sen är det sent. Tiden går så fort! Igår var vi ju på bio. Älskar bio. Speciellt här, vet inte varför. Går aldrig så mycket på bio i Sverige men det är annorlunda här på ngt sätt. Goda Karamellpopcorn med, kanske är det helt enkelt det;-)

Nä nu börjar klockan bli sen, dags att hoppa i säng hörni! Imorgon är det torsdag och därmed sista dagen innan helg, lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!