måndag 11 januari 2010

Recept Inspiration.

Det är inte lätt att komma på vad man ska äta eller hur? Det blir ofta samma samma... Nu har jag browsat runt på internet och letat runt och satt ihop min matlista för denna veckan. Den ser ut så här;

Mån - Gulaschsoppa med bröd
Tis - Lax med potatis och romsås
Ons - Chiliräkor
Tor - Pasta med soltorkade tomater och basilika
Fre - Kyckling red curry thai med nudlar
Lör - Spaghetti och köttfärssås

Kanske kan ni då få lite inspiration härifrån!

Nu ska vi iväg och storhandla..
Eller ja vi köper det mesta men kan inte köpa allt köttet då det inte får plats i vår lilla frys! Har nog aldrig sett en sån liten frys i hela mitt liv faktiskt. Men det är bra, då köper vi det färskt och äter det färskt!

Sen blire gymmet i vanlig ordning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!