lördag 2 januari 2010

2010

Nytt år, nytt utseende på bloggen. Det är bra med lite förändringar ibland:-)

Hade ni en bra nyår? Några nyårslöften?


Mitt nyårslöfte är att leva ett lite sundare liv, träna regelbundet och äta nyttigt. Tror många har det löftet haha men då räknas inte nyårsdagen in då det blev pizza, choklad och film hela dagen!


Imorse pressade jag apelsiner och vi drack färsk juice och kaffe till frukost. Det är nyttigt! Sitter nu och tittar på Ice Age på tvn, den är så gullig!


Vår nyårsafton var trevlig. Vi satt här på balkongen och åt mycket gott!





Mmmm hummer..

Huvudrätten... Fick höra att jag var världens bästa kock hehe


Och så..


Skålar vi in det nya året!


Efter middagen så åkte vi ner till Madinat. Vi hann precis komma dit till tolvslaget. Det var sjuka köer och man kom ingenstans. Kl tolv iaf så gick vi av taxin och såg de fina fyrverkerierna. Tur att vi åkte dit för det verkar som det var endast därifrån de skjöt upp! Sen gick vi in på ett ställe och dansade hela natten! När vi skulle hem så var det kaos igen. Inte en enda taxibil i sikte men vi lyckade få skjus hem av en snäll person!


Får se vad som händer idag. Det är lite mulet ute så poolen lockar inte så mycket och dessutom har jag jätteont i ryggen så det ser nästan ut som det blir en filmdag till! Vi hade besök av en dvd försäljare och vi köpte en massa nya filmer. Det kostar endast 20 sek för en film. Det blev bla Precious, the reader och en massa andra nya filmer:-)


Vi hörs!

C







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!