måndag 25 januari 2010

Meat Co

Igår blev det en härlig dag på stranden med lunch på strandserveringen. Vi gör om det idag igen fast idag är det ladies and childrens day. Vad SKÖNT. Inga skrikiga tonårskillegäng som där var igår. Bara kvinnor och barn, det är en företeelse i Dubai som jag aldrig har sett någon annanstans. Vi provar idag och så rapporterar jag, ok?

Efter playan åkte vi till det området där vi bodde innan för att visa mammi. DÄR VAR FORTF INGET VATTEN I POOLEN!! Vidare till Battuta mallet och sen hem på balkongen för en kaffe, kaka och smågodis... Ångest så omyttig jag varit nu.. Idag är det dags för gymmet igen...

Det vart middag på Meat Co nere i Madinat. En god bit oxfile, bluecheese och vodka såsen och goda pommes till det ett glas rött. Väl hemma slocknade vi snabbt!

Idag har vi lite smått inbokat men nu som sagt stranden. Ska först göra en liten matsäck bestående av ostsmörgåsar, frukt och kex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!