tisdag 19 januari 2010

Fula men såå sköna...

Är mina nya morgontofflor! Det blir kallt om fötterna här med. Speciellt när man har såna hårda, kalla plattor som golv. De här snyggingarna är inköpta på Geant, affären där de har allt från mat till mobiler och ja till dessa... 12 Dirham fick jag betala, ett fynd! Såg liknande på La Senza, underklädesaffären och de var minsann mycket mycket dyrare haha!

Hur ser er dag ut idag?

Här är det redan kväll- Kvart i sju är klockan. Har hunnit tvätta, lagat middag och diskat... Nu är det dags för en dusch sen te och tv. Eller film. DVD killen hälsade på igår igen. Det bästa med det var att baby inte var hemma så jag kunde välja ut det JAG ville se. Inga kompromisser överhuvudtaget. Filmerna var redan valda när stackaren kom hem kl 22!

2 kommentarer:

  1. Hej gumman!

    Va konstigt,har precis i dag köpt likadana
    morgonskor som du fast ljuslila, fula men sköna.
    Puss Puss

    SvaraRadera
  2. Jo tofflor och sockar går åt även i Dubai.
    Själv ska jag passa på att titta på " All about Steve" nu när Olof är i Iran :)
    Kram kram

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!