fredag 8 januari 2010

19 Feb.

Har kanske glömt att berätta...
Vi ska se James Morrison här i Dubai. Han är min favvo!!! När jag jobbade på Float i London så spelade vi honom HEEELA tiden. Han är sjukt bra. Det verkar inte som att Sverige känner till honom så bra dock. Senast på midsommarafton så ville jag lyssna på honom men ingen verkade känna till honom. Tack vare att J jobbar med britter som känner till honom och att han spelar i Media City på Jazzfestivlen så kom han på att att hans flickvän älskar hans musik så..jag fick det i julklapp med min svarta juicy dress och juicy parfym...

Nu sitter jag o lysnar på honom o vet att jag ska få se han den 19 feb, lovely!! Ska ha en heldag på jazzfestivalen den 19 e feb! Längtar!!!

Vi sitter här och dricker gott rött vin på balkongen. Snart ska vi gå ner till Frankies och äta italienskt. Jag har storstädat HELA dagen. Efter vår fina möblering så måste vi oxå ha det fint tycker jag. J har varit på visning så han är glad för att lägenheten ser annorlunda och fin ut.

Jag har en sak att bekänna... Jag gick aldrig på mitt uppdrag imorse med kattorganisatione. Varför? Jo jag åkte dit och såg en skabbig loppis med några gamla huckle som som stod där och bestämde mig för att loppis med gamla bäcker inte var något för mig utan jag ger hellre pengar... Usch är jag dålig nu.. Vill ju vara med katter inte sitta o sälja gamla lobbis böcker..

PUSS

1 kommentar:

  1. haahhahaha gamla huckle o loppis...nej det kommer andra chanser! Det är lite underligt med morrison, vi har inte koll på honom här i swe...men det är inte mkt vi har koll på

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!