måndag 18 januari 2010

Aldrig nöjd!

Jag ändrar och har mig i bloggen. Jag blir aldrig nöjd!Som ni ser så har jag varit igång och ändrat igen. Jag har också lagt till så att man kan se hur många besökare jag har per dag, kan vara skoj att veta:-)

Nu är det dags för lunch. Ska ut och sätta mig i solen, läsa min bok som för tillfället är Prinsessor. Skriven av Catarina Hurtig som är journalist. Me like, vill ju också vara prinsessa. Lunchen idag består av tonfiskmacka och färsk apelsinjuice! Smaklig spis ni som ska äta lunch/frukost i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!