söndag 10 januari 2010

Upphittad...

Mobil... I fredags ute. Vad hade ni gjort? Ringt någon i telefonboken eller helt enkelt bara behållt den? Den var ganska fin måste jag säga om man jämför med min kasstelefon. KLART att jag ringde en av personerna i kontaktlistan. Hon berättade det sedan för ägaren av telefonen som ringde mig. Tror ni hon var glad eller?? Tänk om någon hade gjort så med alla mobiler jag har blivit av med...JAG hade blivit mycket glad. Tänk att det finns ärliga människor därute, jag är en av dem:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!