lördag 23 januari 2010

Titta...

Så fint armband jag fått av my love! Han är bäst. Kommer sakna han...En hel vecka utan varandra. Det är man inte van vid. Vi är ju tillsammans dygnet runt nästan. Nu är han iväg på visning på Palmen dock.

Vi har varit på playan hela dagen. Blev lunch från Starbucks i solstolen. Ni vet såna där brasse stolar som vi har i Sverige. De finns inte här. Istället har varenda människa såna här campingstolar liksom haha.Inklusive oss! Ser för roligt ut....

Då har jag städat, tvättat och ska snart ner och hämta en hyrbil. Har hyrt en denna veckan när mamma kommer. Vi har en ny bil nämligen, företagsbil som vi inte kan överföra försäkringen på mig så jag kan inte köra den..thats why!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!