måndag 18 januari 2010

Så enkelt - Så gott!

Sätt på vatten till pastan. Det ska vara tagliatelle. Häll olivolja i en stekpanna. Skär kycklingen i skivor. Hacka löken. Pressa i 3 vitlöksklyftor. Ha i en sådär 10 soltorkade tomater. Basilika, fräsch sådan. Ni vet sån man köper i en liten kruka. Om en del av bladen har vissnat som de hade gjort för mig så häll i basilika på burk! Stek alltihopa.

Tillsätt grädde. Obs viktigt, ha i sån här light light. 3 procent. För er som tänker på figuren då alltså. För er andra i med vispegrädde!!
Blanda ihop pastan med röran och voila!

Mycket smarrigt. J har inte gett sitt utlåtade för han jobbar fortf. Maten står på spisen och väntar på honom... Jag orkade absolut inte äta upp allt på tallriken men det är en annan historia - Ledtråd - Gynning. Hahaha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!