fredag 15 januari 2010

Helt enkelt...

En perfekt dag.
Vad är då en perfekt dag för mig?
Såhär ser den ut....
Sova länge så man är helt utvilad. Halv tio vaknade jag.
Poolen med en bra bok, sol och bad.
Promenad med älskling se bild

Lunch på en turkisk restaurang
Lite shopping bland stånden nere på walken. Det blev en svart sjal, bra till allt!

Stranden. Det var en tävlig som hette något som paradive world champion. Här har vi tagit bilder på fallskärmshopparna. Ser ni dem?

Sen bara satt vi i sanden och njöt av eftermiddagssolen.. Underbart!


Nu blir det en myskväll.
Har varit nere och handlat lite såsom lemonade, mörk choklad och chilifrukter till våra chiliräkor som vi snart ska laga. Sen ska vi kolla de sista avsnitten på säsong 5 av lost. Kan inte bli bättre!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!