lördag 23 januari 2010

Gomorrron!

Klockan är inte mycket men jag har legat vaken ett tag så jag gav upp att försöka fortsätta sova. Istället ligger jag här och pillar med datorn. Långhelgen såhärlänge har varit bra. Började med visning av ett hotell i Torsdags direkt efter jobbet. Sen middag där. Det var underbart gott. Carpaccio med rucolasallad, senap och gåslever till förrätt sen något väldigt annorlunda till varmrätt - Pasta rullar fyllda med mozarella, pesto och en kula tomatsorbe till det. Visst låter det konstigt men det passade utmärkt till. Efterrätt tiramisu, esresso och en black russian. Sen gick vi och kollade lite i stånden på walken och jag fick välja ut ett jättefint armband. Sen skulle vi ju gått hem... Men inte, vi fortsatte till ett ställe och sen till ett annat ställe och sen blev det jättesent och så var man helt död igår!!! Gjorde absolut ingenting. Vid 17 tiden kände jag mig iaf bättre och vi beställde pizza och kollade på tv. Idol!

Idag ska jag fixa inför mammas ankomst. Ska tvätta lakan, handdukar, städa och handla.... Hon landar inatt kl kvart i ett så jag har gott om tid. Förmodligen blir det en liten runda till poolen med! Mamma- Ha en bra resa så ses vi snart.:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!