tisdag 12 januari 2010

Gårkväll och imorse.

J hämtar mig på jobbet vid halv fem. Vi åker och storhandlar på Geant på Battuta mallet. Inte vi... Han går och shoppar jeans medan jag springer runt med vagnen och lägger i varor. Det är bäst så, då blir det ingen stress!
Kör hem, plockar in allt, skönt kylen gapar inte tom längre... Jag byter om och springer ner till gymmet. Nej, inser att ALLA löpband är sönder förutom ett som är upptaget som tur är cykeln ledig. Cyklar och svettas i 50 min sen upp och duscha. Lagar Gulaschsoppa som är jättegod! NU dags att slappa framför tvn lite. Klockan är redan 21... Det blir Oprah!

7.15 Väckarklockan ringer... NAJ Snooza lite.
7.32 Oj tryckte visst på fel knapp på telefonen. Inte på snooza utan på ok. Tur att man vaknade efter 10 min då! In på toan, tvättar ansikte, sminkar mig, klär på mig. Sätter på vatten till kaffet.
7.50 Frukost. Kaffe, färsk apelsin juice, youghurt med muesli och honung. Njuter på balkongen.
8.05 Borsta tänderna.
8.10 Får skjuss av J i vanlig orning till jobbet.
8.30 På plats, dag för kaffe!!!!

Snart är det lunch, det blir sushi, lyx! Ska nog gå ut och sätta mig i solen och äta. MYS:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!