måndag 18 januari 2010

Dududu

Just nu spelas Dududu med Tarkan från min ipod högtalare! Visst är högtalaren cool. Ser ut lite som ett rymdskepp. Den lyser även i mörkret minsann! Fick den förra året av J.

Har inte använt den så mycket tidigare då bara haft tråkig musik på min ipod men NU är den full laddad med nästan 1000 nya låtar! En väldigt snäll arbetskompis har hjälpt mig med det. Så nu är där en massa bra musik såsom Springsteen, U2, Aretha Franklin, Adele och så min favvolåt Dududu! Den lyssnde jag på nere i gymmet och helt plötsligt orkade jag springa en halvtimme till för att dansa vidare väl uppe i lägenheten haha! Vilken energi man får av bra musik! Nu ska jag laga middag och det är samma lista som förra veckan. Har ju inte ätit hemma varje dag så idag ska det lagas kyckling med basilika, soltorkade tomater och pasta. Recept och beskriving kommer här om det är gott vill säga:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!