söndag 17 januari 2010

4 timmar...

Har spenderats på Mall of Emirates idag. Åkte dit direkt efter jobbet. Har gått och strosat för mig själv. In och ut ur affärer. Ätit god thaimat och shoppat såklart. Det blev ett rött läppglans från Smashbox och ögonskugga. Underkläder från La Senza och ett par skor, leopardmönstrade. Tänkte avsluta min mysdag med bio men den filmen jag ville se, Couples retreat hade slutat gå.. Buu.

Baby hämtade mig vid nio, åkte hem och förnyade mitt gymkort. Tog en dusch sen lite jordgubbar och lite vitt på balkongen. En perfekt första dag på veckan helt enkelt trots missödena i morse. Nu är det 4 dagar kvar på denna veckan sen är jag lite långledig minsann. 4 dagar ledig i rad i nästa vecka då mammi kommer på besök. Fre, lör, sön, mån!!! Härligt!

Nu kallar sängen, sov så sött vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!