lördag 30 januari 2010

Drar från gardinerna...

Tittar ut och Yes det är sol idag! Mammas sista dag så som sagt solning är med på schemat. Jag var sjukt trött igår och somnade redan vill elva, lite innan det blev mamma sugen på brylepudding och sprang ner i mysdressen och handlade. Haha hon känner sig som hemma här redan... Nu är jag pigg och utvillad. Ska studsa upp från sängen ta på mig och köra ut till Jebel Ali, HSBC. Dax nämligen att casha in lönen, nice! Sen tar jag en tur till Waitrose och köper med mig färskt bröd och bjuder mamma på frulle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!