söndag 24 januari 2010

Nu är hon här!

Och en massa smarrigt från Sverige har hon tagit med sig! I like! Se här, 2 karamellkungen lösgodis. En påse med bara salt och en med choklad och sånt. Dessutom har jag fått falukorv, som jag längtat efter. Bearniesås, som inte finns här konstigt nog och torrjäst så jag äntligen kan baka! Den jästen som finns här är inte ok...

Så jag hämtade upp min fina lilla yaris igår så nu är man med bil, en vecka iaf. Skönt det! Måste här... Körde mannen till flygplatsen terminal 2. Vilket var kanske den skabbigaste flyplatsen jag någonsin sett i mitt liv... Tänkte, när mamma kommer av här så undrar hon nog i vilken konstig del av världen hon hamnat i haha! Allt hade iaf gått bra, förutom att det var trång på planet och maten var äcklig. Så om det skiljer endast 500 kr så boka SAS istället. Det var det tydligen värt. Vi kom hem vid 02. 00 sen satt vi på balkongen och fikade och pratade så somnade nog inte förrän vid halv fyra. Sov länge idag och vi har just ätit frukost. Tur att jag är ledig idag! Nu ska vi köra till Jumeirah beach park för där har de solstolar att ligga i!

1 kommentar:

  1. Hoppas att ni har haft en skön dag på stranden. Gott att veta att resan gick bra och att hon kommit fram till dig med falukorv och allt:-) Kramar till er båda från Karin o Mats

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!