måndag 1 februari 2010

Saknad...

Jag hade minsann varit saknad nere på gymmet. Ägaren frågade mig om jag hade varit upptagen de senaste dagarna och ja det hade jag ju varit! Mammi har ju varit här och då kan man inte springa ner och träna stup i kvarten. Då vill man ju umgås! Men denna veckan får jag ta igen det jag missat.

Lämnade ju bilen igår... Tråkigt men får ju skjuss av J så kommer iaf till jobbet. Ska kolla upp en mycket bra deal som jag hört om på radio... Det är en MYCKET bra deal, kanske för bra men man vet aldrig...

Nu är det te, EN eller kanske två bitar mörk choklad och film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!