fredag 19 februari 2010

Godmorgon.

Kl är tjugo i nio. Det är fredag. Jag är ledig. Väderprognosen se nedan. För tillfället är det 17 grader nu på morgonen men väntas bli 27 grader. Härligt. Somnade igår vid 22 tiden och vaknade i "vanlig"tid kl 07.15!!!! VARFÖR?? Jaja nu har jag legat i sängen och slösurfat. Får se om J orkar gå och köpa färskt bröd. Jag gör det inte idag, då jag fortfarande inte är riktigt kry! Dagen ser ut som så att det blir frukost, sen ska jag åka till Battuta mallen och göra some serious shopping sen en lunch någonstans. Skriver om vad vi ska hitta på ikväll i nästa inlägg...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!