onsdag 3 februari 2010

Taconight!

Ska vi ha ikväll, smarrigt! När jag tänker taconight så tänker jag alltid på Lost och när Kate sa för några säsonger sen; I DONT DO TACONIGHTS! Men det gör jag:-) Nu börjar snart Lost säsong 6 och jag kan snart inte vänta mer.... Its the beginning of the end.. Snart snart är premiären i USA och vi kommer följa det slaviskt varje vecka.

På tal 0m det så så ska vi givetvis se finalen i Paradise Hotel ikväll som vi följt pga Greta. Vet ju inte vem som vann för att vi är så efter här i "utlandet" Vågar inte gå in på några sidor på internet för är rädd att det ska stå där.... Så inget Aftonbladet mm idag.. J har heller ingen inside information säger han i vart fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!