fredag 19 februari 2010

JAMES MORRISON

Ja ikväll är den kvällen jag längtat efter länge. Vi ska se James Morrison!!! Inte nog med det vi ska på hans VIP Afterparty efter konserten!! Så ikväll är det alltså konsert med honom för att sen gå på fest med honom. I cant believe it!! Det äe jazzfestival i Media City och igår spelade John Gray. Han är också en stor favvo, vi fick egentligen biljetter till hans efterfest men vi valde James Morrison, såklart för att vi ska se hans konsert. J hade betalat biljetterna med Mastercard och då var det någon tävling där och han vann. Ibland ska man ha tur:-)

Lyssna och njut!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!