tisdag 16 februari 2010

Sjuk.

Japp, hemma och är sjuk. Men har givetvis datorn med mig hem. Så är uppkopplad från sängen och jobbar... Vad felas mig då? Jo jag är allmänt jättetrött, ont i halsen, ont i öronen och täppt. Förhoppningsvis mår jag snart bättre när jag fått vila ut lite.

Uppdatering sen sist jag skrev.. När J hämtade mig från jobbet så i mitt säte så låg där röda rosor minsann! Trevligt, sen beställde vi indiskt och åt på balkongen med tända ljus för att sen se filmen Its Complicated. Den var riktigt bra. Han fick choklad av mig som vi smaskade på. Inte så mycket mer att uppdatera härifrån sjuksängen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!