söndag 28 februari 2010

Uppskjuten resa.

Vi låg uppe ganska länge inatt och kollade på Hawaiis nyhetskanal. Eller jag somnade efter ett tag men min kära släckte nog inte förrän vid 3. Han har bott på Hawaii och ville därför följa nyheterna därifrån och se vad som skulle hända med tsunami varningen. Som tur var så hände inte så mycket däremot imorse i Japan... Usch bara tråkigheter..

Nu är vi mätta och trötta efter att ha handlat på Geant och ätit kycklingsallad. Det blir en dusch snart och sen lite tv tittande. På ett sätt är det ganska skönt att första dagen på veckan här är en söndag för nu är ju den avklarad och Sverige har sin första dag imorgon hehe. Men veckorna går ju hur snabbt som helst nu,speciellt när det är mycket att göra.

Får skjuta upp min Sverige resa för att jag har upp över öronen här och kommer inte att kunna fokusera på det jag ska göra i Sverige då. Vi får se när det blir, kanske i April och då är ju vädret dessutom så mycket bättre. Och nu får jag fira min födelsedag här hos min älskling istället för ensam på ett hotell. Ja,snart blir jag ett år äldre... 2 veckor dit bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!