tisdag 23 februari 2010

15-26 Mars...

Kommer jag att befinna mig i vårt vackra SVERIGE!!!! Jag skrev ju häromdagen att jag skulle resa iväg och att det var kallt där. Ska dit på jobbresa. Blir en liten rundtripp helt enkelt.

Ska flyga från Dubai till Göteborg sen hem över helgen till Malmö sen upp till Göteborg igen sen vidare med tåg till Eskilstuna för att sen åka till Stockholm och flyga tillbaks från Arlanda till Dubai. Ska bli jätteroligt och jag ser verkligen fram emot det. Att få träffa dem på kontoret i Sverige som man inte har ett ansikte på, bara mailat med och med någon pratat i telefon.

Ännu bättre att jag fick in en helg hiiimma!!! Kommer hem kl 18.15 på Fredag kväll och åker tillbaks igen Söndag kväll kl 19.40.

Ser fram emot att träffa er min kära familj och vänner...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!