söndag 7 februari 2010

Spärrat!

Helt plötsligt när jag skickar ett sms från min mobil så står det spärrat. Vad exakt är det som är spärrat. Fattar ingenting och försöker om och om igen. Försöker ringa... Då efter 5 minuters arabiska så kommer lite engelska. Ditt simkort har gått ut säger rösten. Va, jag förstår inte. Ingen förvarning ingenting. Nä då är det såhär att för ett år sen någonting så köpte jag simkortet och då skulle jag förnyat det ett år senare. Alltså nu. Men jag kan ju omöjligt komma ihåg sånt. Exakt vilket datum det var. Helt otroligt!! Så nu vet jag inte hur jag ska göra. Förmodligen finns inte det numret kvar längre eller jag vet inte, måste alltså ta mig till ett mall där det finns en etisalat affär. Så jävla komplicerat och onödigt. Kan man bara inte få ha numret och simkortet så länge man vill, sjukt! Tur iaf att jag har min jobbmobil:-)

Hemma från första dagen på arbetsveckan. Nu ska jag diska och städa undan lite sen ska jag göra en superb middag till oss. Är glad för att nu funkar internet tv hur bra som helst. Har börjat se en ny serie som heter Solsidan eller ngt. Har ni sett den? Kan varmt rekommenderas! Också har jag börjat se Ullareds avsnitten. Vet att det var ett tag sen men vi är lite sena härnere.. Är det något typ av förolämpningstv? Verkar nästan så. Jag tycker synd om dem. Det är inte ok att visa upp den stackars Morgan sådär. I ett avsnitt sa han. De som inte får det så bra här på jorden får det säkert bättre i himlen... Det är ju riktigt ledsamt tycker jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!