fredag 26 februari 2010

Vattenmassage!

Vi har spenderat mesta delen av dagen på Battuta mallet, favvomallet. Först åt vi lunch på Japengo cafe. J tog en hamburgare och jag åt yakisoba. Sen var vi på bio och såg Wolfman. Bra skådespelare med såsom Anthony Hopkins och Benicio del toro. Men ja betyget var nog 3 av 5 skulle jag säga. Känns lite löjlig men samtidigt spännande...

Efter det så gick vi till ett ställe som jag sett många ggr men aldrig provat. Vattenmassage. Man lägger sig i en säng som nästan ser ut som ett solarium med alla kläder på och huvudet utanför. Sen är det varmvatten som masserar i 10 min för 40 dhs. Jätteskönt och det kan jag verkligen rekommendera. Svårt att förklara om man inte sett det....

Spatserade vidare i mallen och kikade runt, sen en liten sväng till Geant för att handla lite. Nu har vi ätit risotto med sparris och champinjoner som är så sjukt gott och enkelt att laga. Nu är det snart Idol på tv och mer händer nog inte för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!