onsdag 10 februari 2010

Jag blir...

Rädd när jag ser det nya programmet Glamorama på svensk TV. Jag blir rädd när jag förstår att de största bloggarna i Sverige är de här ytliga typerna som inte verkar göra annat än att shoppa, festa på stureplan , förstora brösten, läpparna mm mm. Är det de idealen som alla unga tjejer ser upp till? Det är fan i mig inte klokt... Har ni sett det här Glamorama? Gör inte det, ni har inte missat någonting. Läste på aftonbladet om en tjej som var lika lång som mig, 180 cm och vägde 45!!! kilo. Hon var modell och agenturen hade sagt till henne att de tyckte hon hade för stor rumpa!! Fattar ni. Hon såg ju ut som skinn och ben. Hon var ju sjuk! Som tur var hade hon blivit frisk nu och vägde normala 68 kg till sin längd. Bra för henne! Det är inte friskt det här idealet unga tjejer har idag!!

Nog om det. Nu ska jag ta en promenad på stranden, väntar bara på att Joakim ska komma hem från en visning. Det är underbart väder idag! Vi går förbi Hilton och tar ett glas vitt och ser solnedgången...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!