lördag 20 februari 2010

Gårkvällen i en massa bilder!

Hade en underbar dag igår. Perfekt. Började med shopping i Battuta mallet. Hittade en massa fint. Klänning, kjol, jeans leggings, halsband, skärp mm mm. Jag sa ju att det var seroious shopping. Dock så satte jag in mina besparingar på kontot så gjorde inte av med alla pengar;-) Sen efter en sisådär 4 timmar så hämtade J mig, åkte hem duschade och gjorde oss i ordning!
Sen eftersom det var MIN dag så åt vi Sushi på Yo Sushi. Samma koncept som vi varit på i London. Jag tycker det är lite skoj med det här rullbandet






Laddad på balkongen!


Såhär såg området ut. En massa tält, puffar att sitta på, scener.


Här spelar Laura något. Hon var riktigt bra. Vi kom precis i slutet så missade det mesta av hennes konsert tyvärr

På nedan scen spelar en rödhårig kille som hette David något. Hade tydligen gjort musiken till House och Scrubbs. Iaf han var riktigt bra! Och rolig:-)

THE ONE AND ONLY. JAMES MORRISON. SHIT VAD BRA HAN VAR. JAG DANSADE OCH SJÖNG SOM EN GALNING!!!!



I lite mer närbild.

Sen var det ju efterfest på Media one hotel. Nyöppnat hotell i Media city som var jättefräscht. Det stod VIP Afterparty med James Morrison.. Hmm vi såg inte till han iaf! Men en annan snygging:-)

Mycket folk var där.

Till sist vill jag tacka min älskling för denna perfekta kväll helt i mitt tecken med bra musik, vin och sushi!

Skål!


Nu är mysdressen på. Pizzan är här och det ska mysas hela dagen med film. Faktiskt inte så bakis men en bredvid mig är...

Ha en underbar lördag vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!