torsdag 4 februari 2010

Här ser ni...

Hur mycket sand som har samlats på balkongen över en dag... Sopat ihop det värsta och torkat av bord och stolar. Sanden är verkligen överallt.

Det blev ett hårt pass på gymmet efter jobbet sen ett glas rött och matlagning. Oxfile, potatisgratäng, bearnisås och chaminjoner. Nu sitter vi trötta och mätta och tittar på Idol. Härliga härliga torsdagskänslan!

Får se hur vädret blir imorgon. Blir det kasst så lockar Shoppingfestivalen. Jag vill köpa lite nytt, förändra mig. Sitter och funderar på om jag ska tona håret mörkt eller göra slingor... Något av det blire iaf! Nä nu ska jag mysa vidare. Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!