fredag 26 februari 2010

Pysslar.

Jag älskar att gå och pyssla och mysa runt. Det har jag gjort hela förmiddagen nu. Joakim var iväg och handlade frukost på morgonkvisten och då passade jag på att röja upp lite. Sen satt vi länge ute på balkongen och åt. Fast vädret är inte det bästa idag tyvärr. Väldigt varmt upp mot en 35 grader, så kvavt och en massa sand i luften. Sandstorm. Det gillar vi inte och det blir alltså ingen strand idag.

Jag har pysslat som sagt, moppat lite, färgat ögonbrynen, noppat ögonbrynen, lite mask, lite surfande, lite tvättande. Skönt skönt. Nu ska jag hoppa in i duschen och så ska vi åka bort till Battuta mallet och äta lunch och gå på bio. Det blir Wolfman. Shutter island har inte börjat gå här än, de är sååå sena här!!! Har hört både bra och dålig kritik om den så blir intressant att se den när den väl kommer hit. Det är iaf precis en sån typ av film jag gillar!

Hade några kommentarer igår igen, kul!!!

Ha en mysig fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!