lördag 27 februari 2010

Fruktansvärt.

Ibland har man en förmåga att tycka synd om sig själv, av olika anledningar. Känner ni igen det? Efter det som har drabbat Haiti, nu har drabbat Chile och vad som kommer att hända i Stilla Havet inatt så tänker man inte likadant. Det är fruktansvärt och jag blir rädd... Vad är det som händer med vår jord. När jag ser bilder från jordskalvet i Chile så påminner det om en viss film, 2012. Det är läskigt och mina tankar går till alla dessa stackars själar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!