måndag 8 februari 2010

MysMåndag.

Idag är det MysMåndag:-) Måste piffa till vardagen lite med mys så är det. Så vi ska åka till Battuta mallet. Jag ska köpa ett par skor som jag såg i förra veckan, som jag älskade och hoppas bara på att de finns kvar! Sen blire middag i trädgården på någon mysig restaurang för att sen gå på bio. Vi ska se antingen Up in the air med George Clooney, Sherlock Holmes eller en med Hugh Grant och Sarah Jessica Parker, får se vad vi enas om.

Ingen träning idag heller... Igår byttes träningen ut mot svensk chokladpudding och Ullareds avsnitt. Haha inte bra alls men tar igen det senare i veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!