måndag 1 mars 2010

Ny månad, Mars.

Månaderna springer iväg och nu välkomnar vi Mars!



Nu har de varnat för tornader här i öknen... Tänkte tvätta nu ikväll men väntar nog lite med det då jag inte vill att mina kläder ska vara sandiga och blöta... De varnar tydligen även för att ta sig någonstans på vägarna imorgon, typ till jobb. Vi får väl se vad som händer.



Svenskt smågodis- Har jag fått, av en lärare som kommer från Sverige. Det är en jättestor påse fylld med massa gott. Hmm har ju beställt det men nu i denna hälsosamma perioden så vill jag ju inte äta av det... Det ligger i min kontorslåda och det värsta är när kl börjar bli tre och ett OTROLIGT sötsug dyker upp, känner ni igen det? Varför gör det det vid samma tid varje dag liksom?? Ännu värre då när jag vet att godispåsen ligger där.. Måste erkänna att jag tagit upp den och tagit ett paaaar bitar bara...



Tänkte laga lite middag nu. Har börjat se det här halv åtta hos mig och där var det det ett recept som såg gott ut och tänkte dela med mig av det till er här;



http://www.recept.nu/1.306049/kanya_mcleod/varmratter/kyckling_fagel/gai_tad_gratem_prick_thai

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!