lördag 6 mars 2010

Fika!!!!

Nu har denna dagen försvunnit,snabbt som vanligt. Weekenden är över... fast inte riktigt än... Nu ligger vi under filten och värmer oss,var lite kallt ute faktiskt. Ska kolla en massa svenska serier nu som bla Solsidan. Är sjukt sugen på kaffe, givetvis eftersom vi inte kan göra något kaffe... Vill ha kaffe och morotskaka. Är så sjukt sötsugen!!! Spisen har de fortfarande inte lyckats laga så kan inte baka något heller. Hoppas på att de kan fixa det imorgon iaf. Det blev middag på en italiensk nere på walken. Jag tog lasagne och J pizza. Han blev lite förvånad när den var vit... Ingen tomatsås? Har ni smakat det? Inte gott...

Nä nu ska jag googla och se om man kan beställa hem fika... Om det går någonstans så måste det ju vara här där det har allt till Delivery. Visste ni att de har ett Burger King callcenter? Detta måste vara det lataste landet i hela världen...

Ha en lovely kväll mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!