torsdag 25 mars 2010

Polisen.

När vi var på väg in i vårt hus idag så möttes vi av ett gäng ungdomar, vår vakt som brukar vara så glad alltid, han sa inte welcome back good afternoon som han brukar så vi förstod att det var något skumt på gång. Efter dem så kom en polis och sen en stor polisbil med fler poliser. Vi frågade de andra vakterna i receptionen vad som hade hänt! Måste ju vara något allvarligt. Jo sa dem. De har badat i poolen utan att ha haft guestpass!!! Ojojoj... Det var allvarligt det.. Så hårt är det här med våra swimmingpass. Detta ska tas på djupaste allvar. Tänker alltid komma ihåg mitt nu framöver i vart fall!

Det är helg förresten och den är efterlängtad! Det har varit en torsdag kväll precis som det ska vara på torsdagskvällar. En köttbit, klyftpotatis, bearniesås. Idol börjar snart och då blir det morötter och dipp. US Mix eller vad den heter, min favvo!

Trevlig kväll på er och Dubaibor- TREVLIG HELG!!

1 kommentar:

  1. Hahaha dem är inte riktigt kloka! Vilka härliga prioriteringar va! Ha nu en underbar utflykt turturduvorna! Puss Jess

    SvaraRadera

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!