onsdag 24 mars 2010

Lost Episode 609

Idag är jag helt slut mina vänner... Har varit en lång dag... Inte gjort mycket sen jag kom hem vid halv sex. Var nere och handlade. Lagade spaghetti Bolognese och åt i en skål i sängen medans vi tittade på Svenska Hollyvoodfruar. Ikväll är det en seriekväll helt enkelt. Får se hur länge jag orkar hålla mig vaken, tur att det är torsdag imorgon!

Vi ska nu se lost, den bästa av alla serier genom tiderna. När vi går in på ABC så kan vi inte se avsnitten pga att vi inte bor i USA men man kan ju se den på andra sätt så lite störigt att man inte kan se det där då det är den bästa kvaliten. Nu måste vi leta runt på internet efter en bra kvalitet, kan ta lite tid... Men det är det värt! Slutar närmar sig med stormsteg och fortfarande sitter man som ett ????

Detta felmeddelande får man nedan... Du får inte se för att du bor inte i USA.. BUU!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!