söndag 21 mars 2010

Vi välkommnar!

Vår nya spis! Äntligen är den här så vi kan laga mat. Det firade vi med att laga en äkta god italiensk middag och ett glas vin till. Smarrigt. Var på en underbar promenad nere på stranden efter jobbet. I ca en och en halv timme. Måste ju säga att det är skönare och mer avslappnade än att stå på ett löpband och dessutom är det helt gratis!

Det är ny vecka och jobb som gäller, denna veckan kommer väldigt mycket folk ut till oss. En ca 100 personer som kommer vara där på ett seminar mot typ 15 som det brukar! Skoj skoj!

Förutom jobbet ska jag träffa Beata och fika, gå på en till skaldjursbuffe på Atlantis, träffa Caroline, promenixa OCH hälsa på en liten liten söt nyfödd Chihuaha valp..... Mer om det imorgon. Nu ska jag koka kaffe, ta mig ett glas vin till, sätta mig på balkongen och ta en födelsedags chokladpralin!

Trevlig kväll på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!