lördag 13 mars 2010

07.42

Vaknade jag imorse. Förstår inte varför jag inte sover längre om helgerna.? På vardagarna ställer jag klockan på 07.15 och är hur trött som helst när klockan ringer och snoozar alltid. Det skiljer ca en halvimme från vardag till helg och då vaknar man och är utvilad. Konstigt det där!


Dagen ser ut såhär hade jag tänkt


Frukostbuffe på walken

Poolen

Träna - Simma eller gymma.

Ett glas vin med Beata


Nu ska jag ta mig upp ur sängen och sätta på mig bikini och klänning!


Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen.se

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Dubai, United Arab Emirates
Välkomna hit! Jag skriver om mitt liv i Dubai. Flyttade hit i september 2008 och trivs som fisken i vattnet. Dubai är en underbar stad som har allt att erbjuda. En easy lifestyle helt enkelt!